Czy warto inwestować w gadżety z logo

Topowi marketingowcy, którzy zjedli zęby na swojej robocie są jednomyślni: gadżety reklamowe, czy gadżety z logo firmy pozytywnie wpływają na jej wizerunek i sprawiają, że klienci są z nią bardziej związani. To, na jakie gadżety zdecyduje się firma nie może być sprzeczne z jej wizerunkiem kreowanym w mediach a także misją, dosłownie jeżeli już jest jedynie sloganem. Firma, która szczyci się tym, że jest proekologiczna i wspiera organizacje walczące o środowisko naturalne, nie może wypuścić na rynek plastikowych toreb albo gadżetów kiepskiej jakości.

Takie marki raczej proponują swoim klientom produkty przydatne, niemniej jednak zrealizowane z materiałów pochodzących z recyklingu. Mogą być to materiałowe torby na zakupy albo kalendarze, na które papier pozyskiwany jest z tzw. pewnych źródeł. Gadżety należy także dopasować do odbiorców, czyli klientów, do których kierowane są produkty marki. Jeżeli ktoś ma klientów pośród osób starszych, może oferować im torby na zakupy, czy parasolki. O ile sprzedaje towary dla dzieci, gadżetami mogą być gry, np. drewniane ekologiczne domino. Nieco zupełnie inaczej przedstawia się kwestia gadżetów w markach premium. Tu raczej zamawia się produkty ekskluzywne typu wina, nalewki lub czekoladki zapakowane w firmowe pudełko lub papier. Takich gadżetów nie rozdaje się wszystkim klientom a jedynie tym, którzy wiążą się z marką na dłuższą współpracę. Gadżetów firmowych nie wolno zakupować w ciemno. Zamawiając dla swojej firmy gadżety reklamowe z nadrukiem, należy najpierw poprosić o próbki. To oznacza, nie należy zamawiać bez sprawdzenia, trzystu koszulek, czy kubków z nadrukiem. Najlepiej na początek wziąć kilka sztuk i sprawdzić, jaka jest jakość i trwałość stworzenia. Nie ma nic gorszego niż wypuszczenie na rynek gadżetów, które będą tandetne. Klienci zamiast przekonać się do marki, zaczną kojarzyć ją z bylejakością. Dlatego warto dbać o miejsce, w którym kupuje się własne gadżety firmowe i przedtem sprawdzić, czy na pewno warto zlecić mu tworzenie gadżetów dla swojej marki.

Więcej informacji: gadżety z logo firmy.